15 Şubat 2024

Elyaf Yelek Nasıl Dikilir / Dikişsiz Yeleğin Kesilmesi ve Dikilmesi / KE...

Merhaba, bu videoda elyaflı yelek kesimi ve dikimini paylaştım. Yelek dikimi için 100 cm penye kumaş, 60 cm metrelik elyaf kullandım. Videoda verdiğim ölçüler 5-6 yaş cocuklar için uygun. #dikiş #babyfrock #idae #crafts #sewing #Babyfrockcuttingandstitching​​​#sew #babydress #pratikelbisekesimivedikimi #Babyfrockdesign​​​​​​​​​​​​​​​ #Babyfrock​​​​​​​​​​​​​​​ #Babyfrock​​​ #idae #handmade #yelek #yelekmodelleri Çok şirin çocuk yelek dikimi nasıl yapılır Hediyelik dikiş fikirleri. Hızlı ve kolay dikiş projesi Yeni başlayanlar için çok kolay dikiş projesi Bebek hırkası kesimi ve dikimi Özellikle yeni başlayanlar için dikiş teknikleri. Kolayca dikilebilir. Tasarımcı bebek kıyafeti, şişme yelek, fermuarlı yelek Dikişe yeni başlayanlar için kolay dikiş projesi Çocuklar İçin Çok Şık tasarım elbise dikimi. Adım adım dikiş dersi. Pratik dikiş fikirleri. Ücretsiz dikiş eğitimi. Dikiş hileleri ile kolayca yapabilirsiniz Bebek dikiş projeleri.10 dakikada kes dik. Bebek, çocuk dikiş modelleri Bu tekniklerle dikiş dikmeyi düşündüğünüzden daha kolay bulacaksınız. Yeni başlayanlar için önemli ve yararlı dikiş dersleri. Bilmen gereken yeni bir şekilde çocuk elbise dikmek Kimse size bu şekilde dikiş dikmenin düşündüğünüzden daha kolay olduğunu söylemez Çok kolay şişme yelek yapımı, Kendin Yap dikiş projeleri Adım adım elbise dikimi,, basit dikiş teknikleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER