04 Şubat 2024

Şanel Buklet Kumaş İle Uzun Ceket Nasıl Dikilir / Çok Şık ve Kolay Ceket...

Merhaba, bu videoda Şanel Buklet kumaş ile uzun ceketin yapımını anlattım. Videoda verdiğim ölçüler 38 bedene uygun.Klapa kısmına raşel tela kullandım. ön pat kısmına gizli çıtçıt diktim düğme ilikte çalışabilirsiniz. Toplamda 2 metre kumaş kullandım. Desnli Şanel Buklet kumaş kullandım kaşe, gabardin,kot, pazen gibi kumaşlarla da dikebilirsiniz. #a_linekurticuttingandstitching #manto #howto #kabannasıldikilir #pratikkabandikimi #kabankaban #mantodikimi #dikişipuçları #dikiş #tasarımcıceket #kendinyap #howtosew #basicsewing #sew #sewingtipsandtricks ✅10 DAKİKADA DİKİŞ Hızlı ve güzel Çok Şık, Çok Hızlı Uzun Ceket-Hırka Kesimi, nasıl yapılır ŞANEL BUKLET KUMAŞ 💥ÇOK ŞIK💥 ÇOK KOLAY Kendin yap, çok kolay ve hızlı dikiş projesi, Bu Hırka Kesimi Favoriniz Olacak Hırka nasıl dikilir, klapa nasıl kesilir, robalı mont, robalı ceket nasıl dikilir. Mont, trenç, ceket, hırka kesme ve dikme işi çok kolay, 5 dakikada hallet Terzi, dikiş, pratik, kolay, kalıpsız, hızlı, Dik ve sat ki herkes dikebilsin. YENİ FİKİRLER HIRKA bir CEKETTİR. Harika hediye fikri. Desensiz Tesettür giyime uygun uzun hırka. Tesettür, hijap, giyim, moda trend

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER