23 Şubat 2024

Salaş Hırka Nasıl Dikilir Bu🪡 Ceket Kesimine Bayılacaksınız🪡 KENDİN YAP

Merhaba, bu videoda salaş hırka kesimi ve dikimini anlattım. Videoda verdiğim ölçüler 38- 40 bedene uygun. Hırka dikimi için eni 150 cm olan Şanel kumaştan 2 metre kullandım. Kesimi ve dikimi çok kolay yeni başlayanlar kolaylıkla dikebilir., #a_linekurticuttingandstitch #çokkolayceketkesmevedikiş #pratikceketsewing #nasıltosewajacket #practicaljacket #salasjacketsewing #dikişipuçlarıvepüf #a_linekurtickesimvedikiş #ceketnasıldikilir #başlangıçiçindikiş NOT; Bunu göğüs ölçümüme göre yaptım Göğüs ölçüsünü ÷ 4 +1 cm genişliğinde buldum ve önce arka gövdemin desenini çizip ardından ön gövdemin çalışmasını yaptım. Kol modelini her kıyafetinize uygulamak çok kolaydır, her bedene uygundur. Sadece pazularınızı ölçüp doğru şekilde yerleştirin, herkese bol şanslar. Daha küçük bir beden elde etmek için yaka ve kol deliğinde 0,5 cm'den 1 cm'ye kadar azaltın. Daha büyük beden elde etmek için yaka ve kol evinde 0,5 cm, bedende ise 1 cm artırın. Video işinize yaradıysa videomu beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın.. kanalıma abone ol Dikiş Makinem : Pfaff Ambition 1.0 Overlok Makinem : Pfaff coverlock 3.0 ÇOK ŞIK 💥 ÇOK KOLAY!! HIZLI VE KOLAY Yeni başlayanlar için en güzel ve dikilmesi kolay Bir ceket nasıl dikilir, kolay dikiş eğitimi Kolay ceket nasıl dikilir, kıyafet dikmek çok kolay. En kolay ceket! Sırlarım ve tekniklerim Dikiş kursu, ücretsiz dikiş eğitimi Chanel "STYLE" Ceketimi Nasıl Diktim Terzi olmanıza gerek yok! Bu şekilde palto/panço dikmek hızlı ve kolaydır Hırka Dikmek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı Bu ceket dikme eğitimini kaçırmayın Dikiş severler için iyi bir yol Blazer Ceket Nasıl Dikilir / Çok Kolay Astarsız Ceket Yapımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER