01 Mart 2024

Külot Nasıl Dikilir /Çok Kolay İç Çamaşırı Dikimi / Külot Dikmenin En Ko...

Merhaba, bu videoda çok kolay külot kesimi ve dikimini anlattım. Esnek penye kumaş ve iç çamaşırına uygun yumuşak lastik kullandım. Eski çamaşırlarımızı kalıp olarak kullanarak renk renk, model model yeni çamaşırları dikebiliriz. #diy​ #dikiş​ #sew #basicsewing​ #швейнаятехника #sewinglifehacks #elyapımı #külotdikimi #iççamaşırdikimi #sewing #idae #crafts #tips #tricks #recycle 5 dakikada güzel külot ve sutyen dikin / kolay iç çamaşırı dikimi DIY. Pratik kesimle iç çamaşırımızı kendimiz dikelim Bu sayede para için günde 100 külot dikerdim! ben terzi değilim Dikiş İÇ GİYİM | Evie La Luve Bella Dantelli Külot BOYUNCA DİKMEK | DİKİŞ RAPORU Dikiş için yeni fikir. Evde serbest çalışarak nasıl para kazanılır?Dikiş İpuçları ve Püf Noktaları Dikişe yeni başlayanların kolaylıkla dikebileceği bir çalışma oldu, faydalanacaklarını umuyorum. İç çamaşır kesim ve dikimi, kolay külot dikimi, külot dikimi, külot nasıl dikilir, kolay iç çamaşır dikimi Sen terzi değilsin ama dikiş dikmek kolay. Güzel külot dikmenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu görün. (desensiz) külot/kolay dikişli iç çamaşırı. Bu şekilde iç çamaşırı dikmek hızlı ve kolaydır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER