23 Mart 2024

Fırfırlı Bebek Elbisesi / Çocuk Kıyafetleri/ Çocuklar İçin Elbise Kesimi...

Merhaba, bu videoda fırfırlı elbise kesimi ve dikimini anlattım. Videoda verdiğim ölçüler 3 yaşa uygun. Elbise dikimi için 50 cm doğal pamuk kumaş kullandım. Poplin, viskon, keten, müslin gibi kumaşlarlada dikebilirsiniz. ​​​#babyfrockcuttingandstitching #Babyfrockdesign ​​​#sew #babydress #Babyfrock​​​ #idae #sewing Dikişe yeni başlayanlar için kolay dikiş projesi Çocuklar İçin Çok Şık tasarım elbise dikimi. Adım adım dikiş dersi. Pratik dikiş fikirleri. Ücretsiz dikiş eğitimi. Dikiş hileleri ile kolayca yapabilirsiniz Bebek dikiş projeleri.10 dakikada kes dik. Bebek, çocuk dikiş modelleri Bu tekniklerle dikiş dikmeyi düşündüğünüzden daha kolay bulacaksınız. Yeni başlayanlar için önemli ve yararlı dikiş dersleri. Bilmen gereken yeni bir şekilde çocuk elbise dikmek Kimse size bu şekilde dikiş dikmenin düşündüğünüzden daha kolay olduğunu söylemez Çok kolay elbise yapımı Adım adım elbise dikimi,, basit dikiş teknikleri, Pratik kesim bebek elbise nasıl yapılır. Bu elbiseyi yapmak için terzi olmanıza gerek yok Elbise Kesimi ve Dikişi, Kendin yap Ücretsiz kalıp ve basit kendin yap projeleri Basit ve kolay tasarım, ŞIK bebek tasarımları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER