06 Mart 2024

Klapalı Kruvaze Uzun Ceket Nasıl Dikilir / Hırka-Ceket-Kap Kesimi ve Dik...

Merhaba, bu videoda kruvaze uzun ceket kesimi ve dikimini anlattım. Videoda verdiğim ölçüler 40 beden için uygun. Ara boy çalıştığım ceket için 2 metre şanal buklet kumaş kullandım. Klapa ve arka yaka pervazı için raşel tela kullandım. NOT; Bunu göğüs ölçümüme göre yaptım Göğüs ölçüsünü ÷ 4 +1 cm genişliğinde buldum ve önce arka gövdemin desenini çizip ardından ön gövdemin çalışmasını yaptım. Kol modelini her kıyafetinize uygulamak çok kolaydır, her bedene uygundur. Sadece pazularınızı ölçüp doğru şekilde yerleştirin, herkese bol şanslar. Daha küçük bir beden elde etmek için yaka ve kol deliğinde 0,5 cm'den 1 cm'ye kadar azaltın. Daha büyük beden elde etmek için yaka ve kol evinde 0,5 cm, bedende ise 1 cm artırın. Video işinize yaradıysa videomu beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın.. kanalıma abone ol #ceketnasıldikilir #başlangıçiçindikiş #başlangıçdikişöğreticileri #yenibaşlayanlar #başlangıçiçindikiş #dikişprojeleri #çokkolayhırkakesmevedikiş #pratikhırka #vücuttahoodie nasıl yapılır Hızlı ve kolay dikiş dikebildiğiniz için bu sayede para ve zaman kazanabilirsiniz. 10 DAKİKADA DİKİŞ Herkes Çok Kolay/Çok Şık Dikiş Öğretici. Kesme ve dikme yöntemi Bu Şekilde Elbise Dikmek Çok Kolay ve Çok Hızlıdır Bu Ceket Tasarımı Kesimi Favoriniz Olacak HERKES BAYILACAK Çok Kolay Hırka Kesimi ve Dikimi Herkes dikebilir, çok şık hırka yapımı. Hızlı ve kolay dikiş dikebildiğiniz için bu sayede para ve zaman kazanabilirsiniz. ÇOK ŞIK Tek Kesim, Birçok Model Bu Hırka Kesimi Favoriniz Olacak HIZLI VE KOLAY Kapüşonlu Hırka Dikmek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı Bu ceket dikme eğitimini kaçırmayın Terzi olmanıza gerek yok! Bu şekilde hırka/ceket dikmek hızlı ve kolaydır tesettüre uygun kıyafet nasıl yapılır, kışlık kıyafet dikimi. ÇOK KOLAY 💥 ÇOK ŞIK 💥 Pratik Hırka Kesimini Çok Seveceksiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER