12 Mayıs 2013

Ceket boyama



Farklı bir video ile buradayım arkadaşlar :) Mor ceket arayıp bulamıyordum,ben de uygun fiyata açık gri bir ceket alıp,mor kumaş boyası ile boyadım ;) Boyama aşamalarını sizlerle de paylaşmak istedim. Bu yöntemle istediğiniz her türlü kıyafetinizin rengini değiştirebilirsiniz. Tabi ki açık renkleri boyamak daha mantıklı olacaktır . Kumaş boyalarını hobi malzemeleri satan dükkan ve internet sitelerinde bulabilirsiniz. İyi seyirleeer ! Gerekli malzemeler : -İstenilen renkte 1 paket toz kumaş boyası (ben buradan aldım : http://www.tahtakalehobi.com/hobi-boy... ) -1 paket fiske (yine üstteki linkten aldım) fiske yerine bir miktar tuz da kullanabilirsiniz -Boyamak istediğimiz,tercihen açık renkte bir kıyafet -Plastik eldiven (ellerimizin boyanmaması için gerekli) -Sıcak su dolu bir kova :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER