01 Kasım 2023

Çok Kolay Astarsız Mont Kesimi ve Dikimi / Düşük Omuz / 36-38 Uyumlu

Merhaba, bu videoda çok kolay astarsız mont kesimi ve dikimini anlattım. Mont dikimi için 2 metre Kazayağı Desenli Şanel Buklet kumaş kullandım. Kaşe,keçe, tok örme gibi kumaşlarla da dikebilirsiniz. Videoda verdiğim ölçüler 36-38 bedene uygun. Arkadaşlar umarım videomu beğenirsiniz ✅ Yeni başlayanlar için en güzel ve dikilmesi kolay Yeni başlayanlar için adım adım dikiş eğitim ⭐ Çok kolay düşük omuz yün kaban kesimi ve dikimi yağmurluğun kolay kesilmesi ve dikilmesi DIY hafif yün ceket, Terzi olmanıza gerek yok! Bayan ceket kesimi ve dikimi, ceket dikmek hızlı ve kolaydır Bedensiz bayan ceketinin kesilmesi ve dikilmesi ✅️ Serbest beden bayan ceketi kesim ve dikimi❤️ Mont dikimi eğitimi, koly dikiş #dikiş #nasıl #dikişeğitimleri​ ✋💗#dikişeğitimleri​ #nasıl dikilir #temeldikiş #dikiş #dikişipuçlarıvehileleri #sewingforbeginner #sewingprojects #beginnersewıngtutorials #howtosewadressforbeginner #easysewingprojects #sewingclothes #sewingpatterns #howtomakesewingpatterns #howtofollowasewingpattern

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER