09 Haziran 2024

Şort ve Etek Nasıl Dikilir / Çok Şirin Çocuk Elbiseleri

Merhaba, bu videoda şort ve etek nasıl kesilip dikileceğini anlattım. Videoda verdiğim ölçüler 3 yaş çocuklar için uygundur. Şort ve etek dikiminde yumuşak penye kumaş kullandım. Ayrıca müslin, ipek, viskon gibi kumaşlarla da dikebilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve bana destek olursunuz.

https://www.youtube.com/watch?v=XnP5RNQCxo0
Bebekler için kıyafet önerileri
Bu tekniklerle dikiş dikmeyi düşündüğünüzden daha kolay bulacaksınız.
Çok kolay elbise yapımı
Adım adım şort ve etek dikimi, basit dikiş teknikleri,
Pratik kesim bebek elbisesi nasıl yapılır?
Bu eteği dikmek için terzi olmanıza gerek yok
Etekli Şort Kesim ve Dikim, Kendin Yap
Ücretsiz desenler ve basit DIY projeleri
Basit ve kolay tasarım, ŞIK bebek tasarımları
Umarım sevimli bebek kıyafetini beğenirsiniz ve bana destek olursunuz
Çocuklar için Etek Modelleri / Dikim Nasıl Yapılır / Kendin Yap

#bebekfrockkesimvedikiş
#bebekfrockyaz
#çocukkıyafetleri #toka yapımı #pratik #desensizetek #etek #kendin yap #dikiş
#dikiş #yenişıkbebekfrock #şemsiyekesmebebekfrock #midielbisekesimvedikiş
#Babyfrocktasarım​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
#Babyfrock​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
#bebekfrockkesim ve dikiş​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
#BebekFrockkesimi​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
#bebekfrocktasarım
çocuk kıyafetleri nasıl dikilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER