21 Temmuz 2024

4 Yaş Çocuklar İçin Çok Güzel Elbise Kesimi ve Dikimi /Çok Şirin ve Güze...

4 Yaş Çocuklar İçin Çok Güzel Elbise Kesimi ve Dikimi /Çok Şirin ve Güzel Elbise / Nasıl Yapılır Merhaba, bu videoda çocuklar için elbise kesimi ve dikimini anlattım. Videoda verdiğim ölçüler 4yaşa uygun. Toplamda çift en 1 metre viskon kumaş kullandım. Elbise dikiminde uyguladığım dikiş tekniklerini farklı dikiş projelerinizde kullanabilirsiniz.Arka yaka ve kol dikişi için kendi kumaşından biye hazırladım. Elbisenin ön kısmına 9.5mm bebe çıtçıtı uyguladım. #ElbiseDikimi #YazlıkAskılıElbise #dikiş #kesimivedikimi Dikişe yeni başlayanlar için kolay dikiş projesi Çocuklar İçin Çok Şık tasarım elbise dikimi. Adım adım dikiş dersi. Çok Kolay dantel elbise dikimi Fırfırlı elbise nasıl dikilir? Bebe çıtçıtı nasıl yapılır Pratik dikiş fikirleri.Ücretsiz dikiş eğitimi. Bu teknikle dikiş dikmek düşündüğünüzden daha kolay. Elbise astarlama anlatımı dress,dress up,girl drees Astarsız elbise kesimi ve dikimi. Dikiş hileleri ile kolayca yapabilirsiniz Bebek dikiş projeleri.baby frock cutting and stitching,umbrella cut baby frock cutting and stitching,girl dress design. Bebek, çocuk dikiş modelleri sweing baby frock,sewing,how to sew,sew Tek Parça Şemsiye Kesim Bebek Elbisesi Kesimi ve Dikimi çok basit #babyfrockcuttingandstitching #umbrellacutbabyfrockcuttingandstitching #babyfrockdesigns #fullflaredbabyfrock baby frock cutting and stitching

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER