22 Aralık 2023

Fermuarlı Sweatshirt Nasıl Dikilir / Çocuklar İçin Eşofman Yapımı / DIY

Merhaba bu videoda fermuarlı eşofman üstünün dikimini anlattım. Videoda verdiğim ölçüler 8-9 yaş çocuklar için uygun. Sweatsihirt dikimi için çiften 70 cm iki iplik penye kumaş kullandım. Elimde olan fermuar uzun olduğu için kısaltarak kullandım. Yaka, kolucu ve alt ucuna ribana kumaş kullandım. Fermuarın dalgalanma yapmaması ve net görünmesi için ön pat kısmına jarse tela uyguladım. #babyfrock #idae #crafts #sewing #dikiş #kesimivedikimi #sweatshirt #kolay #dikiş #çocuklariçin #çoçukmodelleri Kolay Eşofman Dikimi / Çocuklar İçin Eşofman Modeli Kalıpsız kolay dikiş. Pratik kesim çok spor günlük kıyafet yapımı. Kendi kıyafetini kendin yap. Sevdiklerin için dikip üretmek kolaydır. Temel dikiş,5 dakikada dikin,10 dakikada dikin. Evde,okulda,sporda severek giyeceğin sweatshirt dikmek çok kolay. Basit dikiş projesi. Dikiş teknikleri Sweatshirt Dikmek Çok Kolay. Kendin yap, terzi olmanıza gerek yok. 10 dakikada yap, sat para kazan. Az kumaş ile sivit dikimi sweat dikimi. Terzi olmanıza gerek yok. Elbiseleri bu şekilde dikmek çok hızlı ve kolay. #Babyfrockcuttingandstitching​​​ #Babyfrockdesign ​​​#sew #babydress #Babyfrock​​​ #idae #sewing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER