17 Aralık 2023

Kolay Eşofman Dikimi / Çocuklar İçin Eşofman Modeli / 2-3 Yaşa Uygun

vMerhaba, bu videoda çok kolay eşofman kesimi ve dikimini anlattım. Videoda verdiğim ölçüler 2-3 yaş çocuklar için uygun. Eşofman dikmek için 120 cm içi şardonlu 3 iplik penye kumaş kullandım.
Yaka, kol ve alt ucunu pembe ribana kumaş kullanarak tamamladım. #babyfrock #idae #crafts #sewing #dikiş #kesimivedikimi Çok kolay bebek elbisesi kesimi ve dikimi Bebekler için eşofman takımı nasıl dikilir Miniklere özel pijama takımı yapımı Yeni başlayanlara özel. Eşofman nasıl dikilir Yaka dikmek çok kolay. 2-3 bebekler için Bu tekniklerle dikiş dikmeyi düşündüğünüzden daha kolay Beli lastikli eşofman nasıl yapılır. Hediyelik fikirler Yeni başlayanlar için önemli ve yararlı dikiş dersleri. Bebek kıyafeti nasıl hazırlanır Adım adım elbise nasıl dikilir. #Babyfrockcuttingandstitching​​​ #Babyfrockdesign ​​​#sew #babydress #Babyfrock​​​ #idae #sewing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER