23 Nisan 2024

10 Dakikada Dik !! Çok Kolay Pazen Pantolon Kesimi Ve Dikimi /Herkes Dik...

Merhaba, bu videoda çok kolay ve şık pantolon dikimini anlattım. Toplamda tek en 2,5 metre Pazen kumaş kullandım farklı kumaşlarlada dikebilirsiniz. Videoda verdiğim ölçüler 36-38 bedene uygun. ÇOK KOLAY PAZEN PANTOLON kesimi ve dikimi Elbise dikmenin bu kadar kolay olmasını beklemiyordum | Evde kendi pantolonunu dik Terzi olmanıza gerek yok! Giysileri bu şekilde dikmek hızlı ve kolaydır Bu şekilde satıp para kazanmak için pantolon dikerdim. 10 dakikada dik pantolon HERKES DİKECEK !! ÇOK KOLAY!! Cepsiz Pazen Pantolon Kesimi Ve Dikimi. Dikişeğitimleri lemoda, dikişteknikleri, yaka, dikiş ipuçları temel dikiş nasıl dikilir Dikişprojeleri, yeni başlayandikişel yapımı kumaş temeldikiş dikişipuçları dikiş hileleri moda dikiş Kendin yap ipuçları ve hileleri püf noktaları bluz tasarımı nasıl dikilir nasıl dikilir BASİT PANTOLON KESİMLERİ.Basit pantolon kesimleri Çok Şık bol pantolon kesimi ve dikimi adım adım Kolay beli büzgülü pantolon kesimi ve dikimi Çok Kolay uzun palazzo pantolon kesimi ve dikimi. Çok Kolay bol pantolon kesimi ve dikimi. Yeni başlayanlar için kolay dikiş projesi. Pantolon etek kesimi ve dikimi. Büyük beden kıyafet yapımı. DOĞRU VE KOLAY Çok Pratik cepsiz bol pantolon yapımı Kendin yap ,10 dakikada dik!! Pantolon nasıl yapılır. Palazzo ÇOK ŞIK 💥Çok Kolay Cepli Pantolon Kesimi Ve Dikimi Çok Kolay geniş paça uzun pantolon dikimi #fashion,shorts,outfit ideas #trousers #easytrousercuttingandsewing #practicaltrousers cutting#a_linekurticuttingandstitcking #recycling #aşk #howtosewavest #A_LineKurticuttingandStitcking#sewıngforbegınners #sewıngprojects #howtosewabutton #howtosewahole #sewingtutorial #easytrouserscuttingandsewing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER