14 Nisan 2024

Çok Kolay ✅Yelek Nasıl Dikilir✅Kendin Yap

Merhabalar, bu videoda çok kolay bir yeleğin nasıl kesilip dikileceğini anlattım. Videoda verdiğim ölçüler 5-6 yaş arası çocuklara uygundur. Yeleği dikmek için kırmızı kaşe kumaş kullandım. Farklı kışlık kumaşlarla da dikebilirsiniz. İç kısmında raşel tela kullandım. Toplamda 1 metre kumaş kullandım. #BebekFrockkesme​​​​​​​​​​​​​​ #Bebekfrocktasarım​​​​​​​​​​​​​ #dikiş #babyfrockdesignwinter​​​​​​​​​​​​​​​ #babyfrok​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ #bebekfrocktasarımıdikiş​​​​​​​​​​​​​ #6aybebekfrock​​​​​​​​​​​​ Kenarları dikişsiz yelek nasıl yapılır yelek nasıl dikilir Çocuklar için çok şık tasarım elbiseler dikiyorum. Adım adım dikiş dersi. Pratik dikiş fikirleri. Ücretsiz dikiş eğitimi. Dikiş hileleri ile kolaylıkla yapabilirsiniz Bebek dikiş projeleri. 10 dakikada kesip dikin. Bebek ve çocuk dikiş modelleri Bu tekniklerle dikiş dikmeyi düşündüğünüzden daha kolay bulacaksınız. Yeni başlayanlar için önemli ve faydalı dikiş dersleri. Bilmeniz gereken yeni bir şekilde çocuk elbiseleri nasıl dikilir Bu Yelek Kesimine Bayılacaksınız... yelek nasıl yapılır ÇOK ŞIK 💥 ÇOK KOLAY Çok sevimli bir çocuk yeleği nasıl dikilir Hediye dikiş fikirleri. Hızlı ve kolay dikiş projesi Yeni başlayanlar için çok kolay dikiş projesi Bebek hırkası kesimi ve dikimi Özellikle yeni başlayanlar için dikiş teknikleri. Kolayca dikilebilir. Tasarımcı bebek kıyafeti, şişme yelek, fermuarlı yelek #kol kesme ve dikme #geniş etek kesme ve dikme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER