23 Nisan 2024

Çok Kolay Bebek Elbisesi Kesimi ve Dikimi /DİKİŞ NASIL YAPILIR

Merhabalar, bu videoda çok az kumaş kullanarak şirin bir elbisenin nasıl dikileceğini anlattım. Verdiğim ölçüler 2-3 yaş bebekler için uygundur. Bu çalışmamda esnek penye kumaş kullandım. Çift en 60 cm kumaş kullandım. Dikkat: Yaka için kullandığım kumaşın uzunluğu 29,5 cm'dir. Kol için kullandığım kumaşın boyunu 24 cm olarak ayarlamak istedim. #babyfrock #idae #el sanatları #dikiş #yokebabyfrock #stylebysiddhibabyfrock #bebekfrocku #bebekfrockkesimvedikiş Bebek Elbisesi Kesim ve Dikimi / Adım Adım, Çok Kolay Bebekler için elbiseler nasıl dikilir Miniklere özel elbiseler dikiliyor Yeni başlayanlara özel Yarım astar nasıl dikilir? Yaka dikmek çok kolaydır Bu tekniklerle dikiş yapmak sandığınızdan daha kolay Karpuz kollu elbise nasıl yapılır? Dokuz aylık bebekler için Yeni başlayanlar için önemli ve faydalı dikiş dersleri. Doğum günü elbisesi nasıl yapılır Adım adım bir elbise nasıl dikilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER