20 Ağustos 2024

Çocuklar İçin Elbise Modelleri / Nasıl Dikilir

Merhaba, bu videoda çocuklara yönelik elbise kesimi ve dikimi nasıl yapılır onu anlattım. Videoda iki adet elbise modeli paylaştım. İlk elbise için 80 cm elastik penye kumaş kullandım. Videoda verdiğim ölçüler 3 yaş çocuklar için uygundur. İkinci videoda çocuk askılı elbise kesimi ve dikimi nasıl yapılır onu paylaştım. Videoda verdiğim ölçüler 2 yaş için uygundur. Toplamda 80 cm çift eninde pamuklu kumaş kullandım. Üst beden astarını kendi kumaşımdan dikerek tamamladım. Elbise dikiminde kullandığım dikiş tekniklerini farklı dikiş projelerinizde kullanabilirsiniz. #bebekelbisetasarımları #bebekelbisetasarımları #bebekelbisekesimivedikimi #bebekelbisetasarımları #bebekelbise #kendinyapkanatipuçları #dikişsırları #yarasakanatüst #boyundurukbebekelbise #bebekelbisekesimivedikimi bebekelbisekesimivedikimi pinki kendin yap güzel bebekelbisetasarımları bebekelbisetasarımları yaz bebekelbisekesimielbisetasarımları kız için güzelelbisetasarımları kusal bebekelbise stili bebekelbisedikimi bebekelbisedikimi 6 yaşında kız bebekelbisetasarımları bebekelbisetasarımları kız bebekelbisetasarımları midielbisetasarımları bebekelbisetasarımları 2024 bebekelbisetasarımları şık bebekelbisetasarımları yaz bebekelbisetasarımları ince dikiş boyunduruk bebekelbisekesimi vedikiminasıl dikilirbebek kızelbiseleri bebek moda trendlerigüzel bebekelbisetasarımları 2023 bebekelbisetasarımları çocuk giyim toptan pazarı Yeni başlayanlar için kolay dikiş projesi Çocuklar için çok şık tasarımcıelbiseleri dikmek. Adım adım dikiş dersi. Çok kolay çocukelbisesidikimi Toplanmış bir elbise nasıl dikilir? Gizli fermuar yok Pratik dikiş fikirleri.Ücretsiz dikiş eğitimi. Bu teknikle dikiş yapmak düşündüğünüzden daha kolay. Elbise dikimi açıklaması. Astarsız elbise kesimi ve dikimi. Dikiş hileleriyle kolayca bebek dikiş projeleri yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER