04 Ağustos 2024

Çok Kolay Bebek Elbisesi Kesimi ve Dikimi / Bebek Kıyafetleri Yapımı

Merhaba, bu videoda çok az kumaş kullanarak şirin bir elbise dikimini anlattım. Verdiğim ölçüler 9 -12 aylık bebekler için uygun. Bu çalışma için %100 pamuk kumaş kullandım. Yaka kısmına esnek kumaş ile biye hazırladım arzu ederseniz kendi kumaşından verev kesim yaparak 4 cm ende biye hazırlayabilirsiniz. Kol ucuna 1x 18 cm lastik kullandım. #babyfrock #idae #crafts #sewing Bebekler için elbise nasıl dikilir Miniklere özel elbise yapımı Yeni başlayanlara özel Yarım astar nasıl dikilir. Yaka dikmek çok kolay Bu tekniklerle dikiş dikmeyi düşündüğünüzden daha kolay Karpuz kollu elbise nasıl yapılır. Dokuz aylık bebekler için Yeni başlayanlar için önemli ve yararlı dikiş dersleri. Doğum günü elbisesi nasıl hazırlanır Adım adım elbise nasıl dikilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER