22 Ağustos 2024

🌸Sadece 10 Dakikada Çok Güzel Külotlar Dikin / Hızlı ve Kolay Yöntem

Merhaba, bu videoda çok güzel külot kesimi ve dikimini anlattım. Külot dikimi için esnek penye kumaş kullandım. Videoda verdiğim ölçüler 36-38 bedene uygun. 📌Bana destek olmak için videoyu BEĞENMEYİ, arkadaşlarınızla PAYLAŞMAYI ve kanalıma ABONE OLMAYI unutmayın! 👇👇 @goznurunetyoutube Evde Kolay Kadın Slip Külot Dikimi Pratik İç Çamaşırı Dikimi 💥 Güzel Külot Dikmenin Büyüleyici Yolu | Dikiş Hilesi Günde 50 tane dikip satıyorum ✅🌺Güzel külotları sadece 10 dakikada dikin / kolay iç çamaşırı dikin Basit ve anlaşılır, Dikiş fikirlerine bakın, Dikiş ipuçlarına bakın Artık iç çamaşırı almaya gerek yok! Bu şekilde iç çamaşırı dikmek hızlı ve kolaydır Çok Kolay İç Çamaşırı Dikimi | %100 EK GELİR 💥 | DIY Yap sat fikirleri,Adım Adım İç Çamaşır DİKİYORUZ / Külot Nasıl Dikilir külot/kolay dikişli iç çamaşırı Güzel külot dikmenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu görün. külot nasıl dikilir #sewinglifehacks #külot #külotnasıldiklenir #külotdikimi #külotnasıldiklenir #dikişteknikleri #dikiş #sewistan #dikişsırları #kendinyap #dikişöğretici #moda #dikişteknikleri #dikişipuçları #dikişhileleri #dikişblogu #nasıldiklenir #külotnasıldiklenir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA GÖRÜNECEKTİR TEŞEKKÜRLER